Fri Frakt över 300:-
 Bra priser
 Snabba leveranser
OK !

Vanliga Frågor och Svar

Vanliga frågor

Jag har inte fått mitt paket

Vi skickar våra paket med PostNord. Du kan följa ditt paket genom att klicka här.

När skickas min beställning från er?

Varor som beställs innan kl 12:00 på vardagar skickas vanligtvis samma dag.
Om du har lagt en order under en kväll eller helg kommer varorna att packas och skickas till dig under nästkommande vardag.

Min beställning har blivit fel

Gick något snett i din beställning? Ingen fara, vår kundtjänst finns här för dig! Kontakta kundservice

Mitt paket har råkat ut för en transportskada, vad gör jag?

Ibland händer det tyvärr att paketet skadas under transporteringen.
Har ditt paket en skada som verkar ha orsakats vid transportering,
så är det viktigt att först anmäla detta till postombudet där du hämtar ut ditt paket och sedan till vår kundtjänst.

Jag vill reklamera en produkt

Vill du reklamera en vara så klickar du här
Lämna då namn, Order-ID, vilken vara det gäller och i detalj vad du vill reklamera. 
Du måste alltid kontakta oss innan du skickar tillbaka varan.

Jag ångrar mitt köp och vill returnera

Vid köp av varor från oss har du som kund rätt att frånträda köpeavtalet utan att ange något skäl inom 14 dagar
från det att du mottog varan (ångerrätt).
Ångerrätt gäller dock inte för underkläder som på grund av hygienskäl inte kan återlämnas när förseglingen brutits.
Om du vill utöva din ångerrätt ska du lämna ett klart och tydligt meddelande till oss.

Klicka här.

 

Vänligen ange Order-ID vid kontakt för snabbast service.

Jag vill byta betalsätt, hur gör jag?

Betalningsprocessen på Beautyparadise.se tillhandahålls av Klarna Checkout.
Klarna Checkout är ett sätt att förenkla betalningsprocessen för dig som kund.
Faktura är standardalternativ som betalsätt, men du kan själv ändra betalsätt på ett enkelt sätt,  
såsom direktbetalning via bank eller betalning med kort.
Detta kan du göra även efter att köpet är genomfört.

Kontakta Klarnas kundservice vid frågor gällande betalning och fakturor.

Jag har en fråga gällande min faktura

Kontakta Klarnas kundservice vid frågor gällande betalning och fakturor.

Hittar du inte varan du söker? Tipsa oss!

På Beautyparadise.se arbetar vi ständigt för att utveckla och förbättra vårt stora sortiment av produkter.
Har du förslag på produkter eller varumärken som du saknar hos oss? I så fall är vi väldigt tacksamma om du vill tipsa oss! 
Skicka dina förslag till Klicka här.
Tyvärr har vi inte möjlighet att besvara de tipsmeddelanden som kommer in, men vi använder dem i arbetet för att utveckla sortimentet.
Tack för att du hjälper oss!